Nie je tajomstvom, že v dnešnej dobe pracuje mnoho ľudí z domu. Či už ste marketingový freelancer, copywriter alebo mamička na materskej, zariaďte si svoj vlastný pracovný kútik alebo skutočný home office tak, aby ste načerpali množstvo inšpirácie. Ako začať?

1. Veľkosť stola

Majte na mysli priestor, v ktorom vaša kancelárie bude. Je totiž rozdiel, či máte pre svoju pracovňu vyhradenú celú, samostatnú miestnosť, alebo bude zakomponovaná v rámci obývačky či spálne. Ak pracujete s menšou výmerou, vyberte si stôl, ktorý zároveň poslúži aj ako úložný priestor.

2. Lietajúce police

Police, ktoré akoby sa vznášali na stene, vám nielenže zaobstarajú poriadok na stole, ale poskytnú dostatok miesta na uskladňovanie bez toho, aby ste zbytočne zapratali celú miestnosť.

3. Dekorácie

Tak ako v bežnej kancelárii, aj vaša domáca by mala mať dekoratívne prvky, niečo čo vás nabije pozitívnou energiou a príjemne stimuluje kreativitu. Stačí pritom obľúbená kvetina, koberec či fotografia.

4. Inspiration Board

Tabuľka pre inšpirácie plná farebných paliet, spomienok, alebo cieľov spoločne s to-do listom a kalendárom s deadlinami priaznivo vplýva na produktivitu.

5. Káble

Základnú chybu, ktorú takmer všetci robíme pri zariaďovaní home officu je, že nechávame všetky káble na povrchu, pričom je také jednoduché ich efektne ukryť.

6. Zakladače

Ak si vaša práca vyžaduje uskladňovanie papierov, skúste to napríklad vo vertikálnych zakladačov. Takto ich navyše môžete ľahko kategorizovať.

7. Stolička

Stolička, na ktorej dokážete sedieť hodiny je polovica úspechu. Dajte si preto záležať na výbere takej, ktorá bude spĺňať aj dizajnové a funkčné parametre.

8. Správne svetlo

Dostatok denného svetla je pri práci základ. Neskôr však prichádza na rad aj umelé osvetlenie, ktoré vás zachráni počas sychravých dní.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *